原來唔少人(包括以前的我)都唔知道開刀整容同無創微整形係兩回事黎,因為有興趣想隆鼻的關係,早排做左一輪research,又經朋友介紹醫生,登記左Clinicx免費醫生咨詢服務,了解多啲先下決定。

雖說有follow開醫學美容資訊,自問對坊間甚麽Restylane隆鼻、Botox瘦面、Ultra V Lift埋線等等都略懂皮毛,但以前的我唔知,開刀整容同打針瘦面隆鼻係兩碼子的事。

1384385_660520493982591_337926284_n

開刀整容風險大 打針微整可fine tune

 

我之所以驚開刀整容,就係因為即使喺盛行開刀整容的高麗國,都周不時有啲整容失敗的例子傳出黎,削骨變大細面,隆鼻矽膠泠縮熱脹影響外觀,隆鼻經不起碰撞而要搶修、顎骨重整手術致呼吸道堵塞,窒息而死的個案時有聽聞。香港,始終只有一位Angelababy,哈哈!

聽完醫生講解後知道,打針微整就恰恰相反,無論由微整形產品種類到打針方法,都有不少選擇,真正「對症下藥」,無創傷性,恢復期短,打針療程相隔時間可以觀察下個效果,醫生可以隨時依據你0既喜好跟進fine tune,最重要係咩?我成日都話輪廓會跟潮流走的,打針微整唔係永久性,任何時候流行甚麽鼻形、面形都可以跟隨潮流靚指標行,「唔會一子錯,满盤皆落索」,呢樣野都幾重要架,正所謂,「你的樣子如何,你的命運也必如何」嘛!

Restylane隆鼻好睇醫生手勢

 

Restylane隆鼻的安全性我絶對唔置疑,因為Restylane透明質酸係一種與身體透明質酸相似的微整形物料,可以被身體代謝分解,完全無害。我知道隆鼻要隆得靚同自然,係好睇醫生手勢,當然趁呢個機會問清楚醫生會點打,同打幾多針。

醫生問我自己想改善邊啲部位,好詳細幫我分析了我的輪廓,再俾建議我可以點先至做到啱啱好的黃金比例,我最感興趣暫時都係隆鼻呢一環,佢解釋俾我知,會由邊個位施針,每個位置施幾多針,再點用手固定同調整打入去Restylane的位置,慢慢慢慢調整鼻形,嘩!聽完真係覺得Clinicx呢位梁醫生好細心同好有耐心喎!

做完整個consultation,雖然好心動,但自問不是衝動派,想多點時間了解下其他公司的服務,決定了打Restylane隆鼻的話,再寫blog update大家啦!

後記:

話說約見Clinicx醫生時,開腔第一句係:「醫生,我想隆鼻,唔開刀得唔得啊?」醫生笑了笑:「Restylane隆鼻唔使開刀,打針得架啦,打針快啲好嘛!」朋友介紹的呢位Clinicx醫生,都真的好nice!

C15 restylane botox ultra v lift

同埋我有做足功課架,搵埋相片話俾醫生知,理想效果是點樣。

有興趣朋友可以登記問多啲佢的專業意見:

arrow
arrow

    jennylawlj 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()